SUZANA GRAU, ustanoviteljica in vizionarka ALUNA TEMPLJA 'Birthing Dream Seeds to Life'

  SUZANA GRAU 
  vUstanoviteljica in vizionarka ALUNA TEMPLJA   
  vDiplomirana igralka
  vEvropska ambasadorka za Kulturo in Zdravljenje (T.R.S.I.) 
  vUrednica angleške spletne revije Aluna Temple Magazine



                                                                                                                                 
Moje Vodilo je delovati za DOBROBIT ZEMLJE in vseh Nas, ki bivamo na Nji.Vem, da smo močni ustvarjalci in da lahko preobražamo Sebe in Svet na bolje. Da imamo možnost zapustiti Dediščino, ki je v Navdih in Podporo Zanamcem. 

Iz tega Vedenja se je rodil ALUNA TEMPELJ 'Birthing Dream Seeds to Life', maternica, iz katere ustvarjam delavnice in obrede, ki te podprejo, da izraziš svoje Talente in Darove. Delavnice, ki imajo moč preobraziti Zgodbe, ki ne podpirajo Življenja, ki se želi izraziti skozi Tebe. 

Vsak od Nas je Vesolje Darov, ki Hrepenijo po Rojstvu. 

Moja Pot, ki ima ustvarjalno in popotniško krivuljo, je bogata z znanji, ki sem jih nabirala kot igralka, popotnica in učenka modrosti, ki jih nudijo staroselske kulture. Pa vendar je moj največji Učitelj življenje samo, njegova lepota in bolečina, njegovi ciklusi, njegova obdobja tišine in obdobja rasti.   

Prehojena Pot mi je tudi pokazala, da je Življenje prekratko, da bi živel samo eno Zgodbo! 
Zgodbo tega kar se ti je zgodilo v otroštvu. Zgodbo tega kar se ti je zgodilo v mladosti. Zgodbo tega kar se ni zgodilo pa bi se lahko. Zgodbo tega kar... Treba je Živeti! In ustvariti Zgodbo, ki ti je v Navdih!

Življenje in naše Popotovanje v njem je Roman in z vsako odločitvijo pišemo novo Poglavje. Kakšno Poglavje pišeš sedaj? 

Moje darilo je, da te kot Babica porodnica podprem, da uzreš SVOJO VELIČASTNOST, izraziš svoje Talente in ZAPUSTIŠ SLED v Mozaiku Življenja, ali kot pravijo moji Predniki: ''PIČI MIKI!'' :)