JUNIJ* ob Začetku Meseca Darilo Zate* koledar JAZ SEM*


Kraljestvo

JUNIJ*ska popotnica, v kateri s teboj delim:
 ~ Poznaš in izražaš svoje potrebe?
~ Sidramo Vibracijo JAZ SEM, zavedanje sebe in lastne vrednosti
~ Poklon Učiteljem: Ya'acov Darling Khan
in njegova knjiga Jaguar in The Body, Butterfly in The Heart

~ Čiščenje Maternice: NOV TERMIN: 24.6. 2017 (Prijavi se tukaj....)

IN SEVEDA DARILO*: koledar JAZ SEM*
ki smo ga zate ustvarile čarobnice Tamara Mihalič, Nika Bradač in Suzana Grau. Vsak mesec me Osupne lepota, ki jo ustvarimo. Nika, oblikovalka ima res čarobne prste, ki izrišejo lepoto naše Namere
in besed, ki jih snujeva s Tamaro in ženskami, ki se pridružijo.
Naj te podpre v Izražanju
tokratne Namere: 
JAZ SEM! 
Naslovna fotografija Mirte Kokalj absolutno navija za nas!

Uživaj in se Navdihni ob branju Pisma. 
Zasidrana v Sebi in svoji Veličini.
Z radostjo,
Suzana


Draga *Ženska*
  
22. teden leta 2017.
22 je mojstrsko število, in zaokroženost potovanja skozi izzive in darove.
Vstopamo v poletje.


22  je tudi število Marije Magdalene. 
Visoke Svečenice in Mojstrice.

Ženske, katere identiteta je bila očrnjena in prekrita z balastom in ji šele sedaj vračamo njeno Svetost. In simbolno, tudi me VRAČAMO SVETOST SEBI. 

{ { { JAZ SEM } } } 

Ja, to je tema, ki jo sidramo v mesecu Juniju. Spodaj te v priponki pričakuje naše mesečno darilo. Koledar za osredotočeno potovanje. Močna podpora je. In res je Povabilo, da prevetrimo strahove, da preizprašamo prepričanja in ovržemo lažno identiteto. 
Da se ZASIDRAMO VASE in v svojo Veličino. 
Ja, letos resnično sidramo svoje Mojstrstvo.

Preteklo soboto smo imele obred Čiščenja Maternice, in veš kaj je prihajalo naprej?
Strah nas je izraziti sebe in naše potrebe.  

Morda smo se razdajale, jih predolgo negirale in jih sedaj ne slišimo, ne čutimo več. Morda si ne prisluhnemo. Ali pa nas je strah poskrbeti zase, SPREJEMATI DOBROTE življenja, ker smo posvojile prepričanje NISEM DOVOLJ. 

Ženske kolektivno zdravimo to bolezen, da naše kvalitete ne štejejo dosti, niso ravno pomembne, vredne. To govori zgodovina v nas!

Predstavljaj si Žensko, ki verjame Vase. Ki Verjame, da je lepota in moč v tem, da je Ženska.
Ki vidi lastno Veličino. Kakšno zapuščino takšna ženska predaja svojim hčeram in sinovom?
Kaj takšna Ženska lahko naredi dobrega v svetu?
Zase* Družino* Skupnost,* Svet*
PREDSTAVLJAJ SI, DA SI TA ŽENSKA TI!



Utrinki našega Obreda ob Reki: Čiščenje Maternice*
VRAČAMO MATERNICI NJENO SVETOST.

Tako, da ljuba *Ženska* v mesecu juniju te naš koledar globoko preizprašuje po tvojih potrebah. Jih poznaš? Jih izražaš? 

Osnovne so: 
~ Sigurnost (hm, to je široko polje: materialna, čustvena, zasidranost vase, ko si zaupaš in zaupaš vesolju. Morda vse to?)
~ Raznolikost (tu se vedno spomnim na hec, ki reče sam’ da dogaja. Dodam, raznolikost vsega, da imamo bogato življenje. Da ne jemo le polente in solate. V prenesenem pomenu, seveda. Da si dovolimo živeti življenje barvito.
~ Avantura (Iti v neznano in spoznavati nove svetove, in jih potem prinesti nazaj. Občutek svobode.)
~ Pomembnost (ona je ta, ki že v otroštvu določi našo vrednost, ali sem pomembna / ali ne. Kakšen občutek so mi dali starši in kakšno prepričanje smo posvojile s tem?)

In potem nadgradnja: 
~ Rast (ja, razvijati se, razvijati sebe in svoje bitje. Kdo vse lahko sem? Zato hodimo na seminarje, se morebiti zapletamo v kake odnose, ker želimo Rasti. Širiti zavedanje o Sebi. Kot drevo širiti svoje Veje v Nebo.
~ Prispevanje skupnosti in dobrobit (vsaka od nas ima potrebo deliti svoje darove in pustiti zapuščino, ki bo štela in navdihovala.) 

Katere od naštetih kliče tvojo pozornost? Prisluhni jim. 
Meni je npr. Avantura Sveta, ko si dovolim iti v neznano. Se popolnoma odpreti,... oh, se zgodijo vsi možni čudeži. Pa vendar, me lahko potreba po sigurnosti, vrže v striktno disciplino in od tu ne ustvarjam najbolje. Moram iti v neznano po Sok. Pa potem deliti...

Kateri dve bi pa ti izbrala? Prisluhni. In, če čutiš, podeli z menoj.





Maternica je magnet...


Ko smo zasidrane v njej. Wow. 
Ja, ko smo zasidarne v njej, smo resnično zasidrane v Sebi. 

Veš, da so v tebi Spomini vseh tvojih Mater? Predstavljaj si koliko izkušenj in modrosti je v tebi. 

Sprejmi lastno Veličino.

Si pripravljena opustiti strah pred njo?


Na prihodnjem Obredu, 24.6. bomo čistile STRAHOVE iz naše Maternice in poglobile SIDRANJE VREDNOSTI. 
Ole*

Prijavi se zdaj, in si rezerviraj svoje mesto v krogu. 
Zgodnje prijave do 9.6. 2017


Kraljestvo

* * * DARILO * * *
Jaz Sem
Kraljestvo

Če želiš  prejeti koledar v PDF obliki mi piši in kmalu ga dobiš v svoj nabiralnik.*
P.S. me se rade malo poigramo in si "pošlogamo", pa vabim še tebe k tej igrici.
Mene so odgovori kar malo osupnili :)


IZBERI 4 ŠTEVILKE od 1 ~ 30. 
Prve štiri, ki ti pridejo na misel.
Zapiši jih in preberi njihova sporočila Zate.


Št. 1. TVOJA TRENUTNA SITUACIJA
Št. 2. KAJ JE PRIPELJALO DO TU (skriti izzivi)
Št. 3. ORODJE ZA RAZREŠITEV (moč je v tebi)
Št. 4. MOŽEN IZZID


~ naj te odgovori podprejo v tvojem popotovanju skozi mesec. 
Dnevno lahko slediš objavam v naši Fb skupini: KOLEDAR ZA BOGINJE. 
(klikni in se nam pridruži)


P.S. 2 Vesele bomo povratnih informacij kako Ti potuješ s koledarjem,
kaj ti je pri njem najbolj všeč, kako te podpira, kaj se te dotakne...

Kraljestvo

Ya'acov Darling Khan
* * * Jaguar v Telesu, Metulj v Srcu * * *
Kraljestvo

POKLON UČITELJEM: 6. junija, 2017 izzide roman: Jaguar in The Body, Butterfly in The Heart. V prednaročilu Ya'acov podarja številna darila. Med njimi Šamansko Popotovanje z Bobnom. 
Ya'acov je eden pomembnejših navdihov in učiteljev na moji Poti. Spomnim se prve delavnice, ko me je na vhodu v dvorano pričakala moja najljubša pesem in potem delavnica, po kateri sem šla na enoletno učenje Ritualov. In glej, od takrat se je obrnilo 9 let. :)

Ya'acov v romanu deli svojo
iniciacijo v Šamana: svoj IZZIV SPREJETI kdor je. Močne zgodbe plesa* in sanjanja*, učenja staroselcev, modrost Amazonskega gozda in njegovih rastlin, predvsem pa kaj pomeni biti ŠAMAN DANES, v današnjem času. V Evropi.
Komaj čakam. Knjiga izide 6.6. 2017   


P.S. Če jo naročiš v predprodaji, Ya'acov podarja številna darila. 7.6. bo FB LIVE, predstavitev in obred ob izzidu knjige. In ja, tudi žreb daril. Podrobnosti tukaj...

“Največji izziv mi je sprejeti, 
da sem Šaman. 30 let sem
potreboval, da sem sprejel
kdo SEM.”


Kraljestvo
* * * ČIŠČENJE MATERNICE * * *
24. junij, 2017, 
Ljubljana
Kraljestvo

Aboriginska mati je dejala: “Ponosno jo drži. Naprej jo potisni.
Kaj skrivaš svoj trebuh? Svojo okroglino. Svoj gozd. 

Naj se vidi. Naj se čuti. Bodi ponosna. 
Brez tebe ni sveta.”


Odprta Maternica je odprto Življenje.
In ti* v Toku z njim. 

 Naš Obred je priložnost, da opustiš strahove in občutke, ki te držijo nazaj.
Zasidraj se v lastno lepoto, veličino in vrednost!
DOVOLI SI TO. 
Kraljestvo


PRIDEM NA OBRED!*

UŽIVAJ JUNIJ*ko RADOST,
zasidrana v Sebi in svoji Veličini.

Aleluja!
Suzana